• Este integrat cu E-factura ANAF, autentificare OAUTH 2.0
  • Gestioneaza, clienti, furnizori, angajati, produse/servicii, documente emise;
  • Facturi / avize / note de intrare - receptie (N.I.R.-uri) furnizori;
  • Facturi / avize clienti cu inseriere si numerotare automata, cod de bare sau cod QR pe factura clienti - faciliteaza achitarea acestora prin banci, posta, etc., reconcilierea platilor realizandu-se automat prin import de date -   , facturi / avize furnizori;
  • Chitante si ordine de plata clienti, dispozitii de plata si de incasare pentru angajati;
  • Registru de casa;
  • Monetar;
  • Se poate incarca un logo de firma care va fi prezent pe orice document emis (factura, chitanta, aviz, diverse rapoarte etc.);
  • Se poate seta de catre Dvs. cota de TVA in orice moment;
  • Se poate seta de catre Dvs. moneda in Euro sau Ron, precum si cursul de schimb.

Suna interesant?

 

 Daca doriiti sa aflati mai multe, va rog sa ne contactati la tel. 0744.262.116 - Gabriel Braharu sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Brand romanesc